Alla inlägg under januari 2002

Av Elis, Emil och Mille Lindmark - 29 januari 2002 12:07

Elis 50 dagar


Äntligen fick jag träffa lite brudar igen!
Mamma och Ida och jag träffade Alina och Maja i Floda city och

gick på en lång promenad. OJ, vad jag blev trött!

Av Elis, Emil och Mille Lindmark - 26 januari 2002 12:05

Elis 47 dagar


I dag har min alldeles egna sida på www.lindmark.as premiär!

Det ska bli roligt och spännade att själv få läsa allt detta.
När jag blir så pass stor att jag kan läsa alltså...

Av Elis, Emil och Mille Lindmark - 25 januari 2002 12:02

Elis 46 dagar


Släktkalas igen!

Denna gång hemma hos mormor & morfar på Höjdenvägen i Lerum City. Mammas moster Ann, hennes man Lennart, deras dotter Maria

och min moster Kajsa var där.

Vilket ståhej det blev när släktingarna för första gången fick se mig skratta!

Av Elis, Emil och Mille Lindmark - 24 januari 2002 11:51

Elis 45 dagar


Jag växer så det knakar!

Men så äter jag ju som en häst också.
Det säger morsan och farsan i alla fall...

Vägdes och mättes på BVC.

Sedan fick jag också träffa mammas barnmorska Marianne.

Hon hade koll på mig så länge som jag var kvar i mammas mage.
Jag charmade henne totalt!

Marianne sa att jag egentligen inte borde kunna jollra så bra redan nu.

Man är väl en naturbegåvning...

5160 gram & 57,5 cm!

Av Elis, Emil och Mille Lindmark - 23 januari 2002 11:49

Elis 44 dagar


Med morsan till storstan igen!
Vi åkte tåg och spårvagn till Östra sjukhuset där mamma fick

göra några knipövningar. Jag skrek så in i bänken mycket!

Sen åkte vi in till city och fikade med morfar och mormor på deras jobb.

Efter det körde dom hem oss till Floda i deras gamla bil.

Pappa sa att dom abslout skulle stanna kvar på middag.

Det gjorde dom.

Av Elis, Emil och Mille Lindmark - 20 januari 2002 11:48

Elis 41 dagar


På förmiddagen tog vi bilen till ett ställe som heter Jonsered.
Där tog vi en långpromenad på 2 timmar och fikade vid sjön Aspen.

Ida var jätteglad men hon blev också trött och fick åka barnvagn

på vägen tillbaks till bilen.

Av Elis, Emil och Mille Lindmark - 19 januari 2002 11:46

Elis 40 dagar


I dag hände det massor!

Jag åkte tåg för första gången!
Äntligen fick jag se den där jättestora staden Göteborg.
Den är till och med större än Floda!
När vi kom in till stan så fick jag dessutom åka spårvagn för första

gången i mitt liv. Det skramlade och skakade mycket!

Vi hälsade på pappas jobbarkompis Henrik.
Först fikade vi kaffe och bullar och sen fick Henrik till och med

byta blöjor på mig. Det klarade han galant!

När mamma ville att jag skulle rapa efter maten så gjorde jag lite bus,

jag kräktes på hennes hår. *fniss*


Efter några timmar blev jag trött och somnade på Henriks bröst...

Av Elis, Emil och Mille Lindmark - 18 januari 2002 11:45

Elis 39 dagar


Dags för ett bad igen.

I dag kissade jag i vattnet!

Skoj!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2002 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards