Alla inlägg under augusti 2002

Av Elis, Emil och Mille Lindmark - 26 augusti 2002 10:11

Elis 37 veckor


Dags för hemfärd igen.

Efter en kortare shoppingrunda i Norrköping City styrde vi bilen mot Vadstena. Väldigt hög mysfaktor där också!

Senare på kvällen, när vi nästan var hemma, så bytte jag blöja på gräsmattan

utanför Konsum i Bollebygd!.

Till slut, klockan 20.30, rullade vi in på vår gård hemma i Floda.

Av Elis, Emil och Mille Lindmark - 25 augusti 2002 10:10

Elis 258 dagar


I dag använde vi våra kameror jättemycket.
Vi tog en promenad till "Industrilandskapet".

Det var häftigt!

Giiiiiiiivetviiiiiiis stannade vi och tog en låååååååång fikapaus på ett ställe

som heter "Färgargården". Där fanns det, precis som i Söderköping en massa

gamla fina och söta trähus och dessutom väldigt många träd och växter.

Av Elis, Emil och Mille Lindmark - 24 augusti 2002 10:00

Elis 257 dagar


Biltur till Söderköping. Det var ett grymt mysigt ställe!
Det fanns en massa gamla söta hus och så Göta kanal förstås.

Vi åt en himla massa glass och sen åkte vi och badade!

På kvällen lagade Linda en mystisk och stark maträtt som visst kom från "Indijen"...

Undrar vem det är?
Mamma och pappa smaskade i alla fall i sig massor och tyckte att det var rackarns supergott!

Av Elis, Emil och Mille Lindmark - 23 augusti 2002 09:57

Elis 256 dagar


Dags för utflykt till Linda och Lasse i Norrköping!
Bilresan gick bara bra, vi stannade en stund i Jönköping för fika och bensträckare.

På kvällen gick vi ut på restaurang och käkade allihop.

Av Elis, Emil och Mille Lindmark - 22 augusti 2002 09:56

Elis 255 dagar


Ny shopping tur i dag. Denna gång till Backaplan.
Vi köpte en ny vagn till mig, en "shoppingvagn" från Jysk.

Där inhandlade vi också trappgrindar och en jättestor plastlåda som såg

ut som en legokloss. Den kan jag ha alla mina leksaker i. Om dom ryms där alltså...

Av Elis, Emil och Mille Lindmark - 21 augusti 2002 09:54

Elis 254 dagar


Mamma fyller 30 år idag!
Hurra, hurra, HURRA!

Jag har nu börjat bli så nyfiken på vad som finns runt omkring mig

så i dag åkte jag faktiskt framåtvänd i min barnvagn.
Det var jättespännande att få se alla roliga saker!

Innan jag skulle somna på kvällen så gjorde jag ett nytt ljud,

ett slags "smackljud", som lät precis som en puss!

Det var så roligt att jag skrattade högt och ljudligt i sömnen!

Av Elis, Emil och Mille Lindmark - 20 augusti 2002 09:44

Elis 253 dagar


Vi gjorde en liten shoppingtur till Alingsås i dag.
Köpte fler bollar, ett parasoll och lite blöjtillbehör.

På kvällen borstade jag tänderna för första gången!

Av Elis, Emil och Mille Lindmark - 18 augusti 2002 09:43

Elis 251 dagar


Dags för plask i utomhuspoolen igen!
Jag sa; "Hej hej!", det lät så i alla fall...

Fick några små bollar som det var hur kul som helst att leka med!

Rulla, rulla, rulla!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2002 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards