Alla inlägg den 5 juli 2007

Av Elis, Emil och Mille Lindmark - 5 juli 2007 19:14


Elis 2032 dagar

Emil 1351 dagar


Elis: "Pappa, du är ett kräk!"

*flin*

Mamma säger adjö och åker till jobbet, pojkarna och pappa kollar en

helt ny Backyardigans innan vi åker.

Detta avsnitt handlar om Det Tuffa Motorcykelgänget.

Både mamma och pappa kommer samtidigt till förskolan för att hämta

bröderna. Det är ju den allra sista dagen för den här terminen.

Ja, det är ju faktiskt Elis sista dag på Asplyckan överhuvudtaget!

Det är många och fulla påsar som ska tas hem.
Massor av teckningar, målningar och annat pyssel!

Fröknarna Lotta och Ulrika får varsinn bamsekram när vi ska åka.
I alla fall av Elis...

Nu börjar sommarlovet!
Pappa jobbar också sin sista dag idag. Semesterdags!
Mamma ska bara jobba i morgon också, sen börjar även hennes ledighet.

Det blandas olika safter enligt unika recept när vi kommer hem.
Ingredienser är bland annat vatten, socker, citronsaft och
några av de alldeles nyskördade röda vinbären. Gott!

Regnet vräker ner hela kvällen lång. Ska det aldrig ta slut?

Emil: "I min fantasi heter vägen där jag bor Äppelvägen och jag är åtta år

och min storebror är ett. Jag har Äppelvägen 75 på mitt hus."

Elis: "Type in your name and then press..."

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards